reklama

Vánok

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

<!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:SK; mso-fareast-language:SK;} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:72.0pt 90.0pt 72.0pt 90.0pt; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} -->

Ako keď sa hviezdy krásne smejú, ako keď sa kvety jemne chvejú

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

tak ona to z nesmierne väčšou krásou koná

vrabčeky ba aj príroda celá s ňou si spievajú

darmo pád v priepasti aj keď je strmá

Uctievam letiaci čas, ktorý potajomky pácha krivdu veľkú

keď kradnúc časy krásne padám do sna

hviezdičky sa na to iba tíško smejú

a nevedia že vánok rád mám ja

Letel som nizunko a padol som z výšin

keď priama reč na mňa ťažko padla

ako kliatba ktorá chytá nízkych

padol som do večného sna

To pôvabné meno teraz hýbe sa perami

krása, oči tie držia ma pevne

nevydržím pod slanými ranami

keď vánok letí tak ostro - jemne

Hlboká túžba ťahá ma dolu

kým vánok pátra mojím snom

zohrieva plašivú dušu moju

SkryťVypnúť reklamu
reklama

štipka nádeje vyskytla sa v tom

Michal Madacký

Michal Madacký

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent filozofie v Nitre a mám rád dobrých ľudí.Prichádzam zo zahraničia a mám rád poéziu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu